Eilėraštis 5

Posted on

ONUTEI (Dovidavičiūtei- Pučeniai)

Aš noriu gyventi tik čia,
Kur dirbo ir kūrė poetė,
Kur Jos eilėmis apdainuota gamta
Palieka širdį, kaip svajinga daina.

Ten, kur kopos iškėlusios galvas
Ir pušelės žvelgė į marias,
Kur žvejai su rytmečio saule
Metė savo tinklus į gelmes.

Tu stebėjai ir viską matei,
Tavo eilės, kaip lakštingalos trelės.
Apie džiaugsmą ir meilę rašei
Savo miestą be galo mylėjai.

Tau dėkingas už daug ką esu-
Miestui sukurtą jaunatvišką himną,
Už tas knygutes, kurių daug palikai,
Kad galėtų gėrėtis ir skaityti vaikai.

Aš noriu gyventi tik čia,
Pamilo širdis šitą grožį.
Tavo eilės užbūrė mane
Jaučiuosi aš čia lyg kaip rojuj.

(SENELIS)

Parašykite komentarą

