Sraigės arba Pasaka be galo

Posted on Updated on

Vieną kartą gyveno sraigė. Jos vardas buvo Jekaterina. Sykį ji išėjo pasivaikščioti. Eina eina ir sutinka kitą sraigę. Jekaterina ir sako:
– Kuo tu vardu?
Toji atsako:
– Aš esu Laura. O tu kuo vardu?
– Aš esu Jekaterina. Kiek tau metų?
Laura sako:
– Man 7 metai. O tau kiek?
– Man šešeri. Ar nori eiti su mumis pasivaikščioti?
– Taip, noriu.
– Tai eime.
Eina eina ir susitinka dar vieną sraigę.
– Kuo tu vardu? – klausia draugės.
– Mano vardas Kamilė. O jūsų?
– Aš – Laura, o ji – Jekaterina. Ar nori su mumis pasivaikščioti?
– Žinoma, kad noriu.
– Tai eime.
Eina eina ir susitinka dar vieną sraigę…..

Rožinis Namelis

Reklama

Parašykite komentarą

