Peleliukų trio

Posted on Updated on

Rytas. Įkyrus garsas prikėlė iš miego. Kažkas krebžda, bet klausau ir nebesuprantu kur. Tiek to , tai smulkmena. Bet , gal ne? Turiu apgalvoti dienos darbus. Nesvarbu , kad man tik šešeri. O tų reikalų gal ir neturėtų būti, bet , deja, aš jų turiu kasdien. Ir tai svarbiau už viską. Kokių reikalų? Rimčiau pagalvojus ir kokie tie šešiametės rūpestėliai galėtų bebūti. Jų yra tikrai kasdien. Reikia apeiti sodą, gal paukščio lizdą surasiu, nubėgti į daubą patikrinti kokios uogos prisirpo, o dar ir kaimynę senutę aplankyti. Tai geriausia mano draugė. Nelabai išvaizdi, šiek tiek storoka. Kiek benueičiau randu vis prigulusią lovoje. Kartais kažką krapštinėja prie kūdros, prie tvarto, retkarčiais kieme. Žinau visus jos sodybos pakraščius, visas augančias piktžoles. Prie daržo yra aukšta tvora, o už jos kolūkio sodas, ten kojos kelti negalima. Neinu aš ten, nors ir nesuprantu kodėl negalima, nes jokio pabaisos ten nemačiau.

Užsimerkiu , vėl mintimis sugrįžtu prie krebždesio. Dar kartą gerai įsiklausau. Na tikrai krebžda. Kas bus kai prasigrauš į kambarį ar po mano lova. Vėl klausausi ausis ištempusi. Nuo tokio klausymosi ir ausys gali ištįsti, būsiu kaip tie kralikai – ilgomis ausimis. Nedaug aš žinau tų graužikų. Tikriausiai čia bus pelės, vis ne tokios baisios, kaip kiti. Užsimerkusi įsivaizduoju pelišką gyvenimą. Pelė – mama su gražiu sijonėliu, pelinas- tėtis aprengtas kelnėmis su petnešėlėmis. O kuo aprengi peliūkščiai ? Jei dabar nesugalvosiu, tai rytoj mano šešiametės galva bus užimta svarbesniais dalykais. Aš darau rūbus iš popieriaus tik lėlėms. O kuo turėtų rengtis peliukai? Kur įrišti pelutytei kaspinėlį? O kuo skiriasi peleliukas – berniukas ir peliukė – mergaitė. Tai gal ausytėje kaspinas, kaip auskaras, tik cakt į ausytę ir gražu.“ … Oi koks gausumas tų pelyčių, vienos didelės, kitos mažesnės, O ir apsirėdžiusios puošniausiais spalvotais, margais rūbeliais. Iš kažkur suskamba muzika. Oi, jos šoka . Tik pradžioje kažkoks chaosas, bet greitai susirikiuoja eilėmis. O kokia gausybė, net bandau skaičiuoti: viena, dvi… Čia man jau sunkus darbas. Labai nustembu kai viena ima mojuoti. Apsidairau. Taip, moja man. Pamojuoju ir aš jai. O čia berniukas, ar mergaitė? Jei be kaspinėlio tai peleliukas. Nežinau kaip man elgtis , gal ir man pamojuoti. Nejau aš jiems taip pat tokia maža, gal atvirkščiai – labai didelė. Dar viena staigmena. Iš kažkur atsiranda peliukiškas choras. Vienu metu dainuoja daug pelių, bet jos keistos , lyg aksominės, margais rūbeliais. Girdisi tik muzika, o ne dainos žodžiai, nors jos žiopčioja. Vėl išsiskiria trys- raudona, mėlyna , žalia ir jos didesnės už kitas. Kaip gražu, peleliukų trio. Kitame kampe vėl sujudimas. Nejaugi akrobatai. Tikrai taip, nes esu mačiusi peles lipant tvora. Bet čia visai kas kita .Ten buvo paprastos pelės. Čia akrobatai margais kailiukais, siūbuoja vienas kitam įsikabinę į uodegą, šokinėdami ore daro kūlversčius. Oi koks didelis čia tas jų pasaulis. Visų snukučiai vienodi, nesuprantu, kaip jos viena kitą atpažįsta. Margose sienose matosi urveliai. Tikriausiai jų namai. Kaip jos jų nesumaišo ? Mano akimis tik didelės skylės sienose. Muzika nutyla… . „ Viskas staiga dingo, nes sapnas pasibaigė, už lango jau šviečia saulė. Prisimenu buvusį krebždesį, bet jo jau negirdėti. Laikas keltis. Ši maloni vizija nuteikia nuotaikingai pradėti dieną. Geras nusiteikimas ir rūpesčius šešiametei palengvina.

VIJOLĖ

Reklama

Parašykite komentarą

